Friday, April 29, 2011

essay .

cegu english saya suro buat essay psl LOVE AND FRIENDSHIP . saya tak de idea . so , saya bercadang untuk tiru salah satu cite korea yang pernah saya tngok . tajuk dia "full house" . saya pon cari sinopsis dia kat internet ni . so , mcm2 laah keluar . cegu kata cegu tak kesah nak buat essay tu macam mane pon . cegu kata , janji kita buat ye ye ye . then , tadi saya hantar laa essay saya tuh .  saya pon selak-selak laah essay kawan-kawan saya nih . tetiba , saya terkejut bila baca arief punya essay . masa saya baca tuh , saya tngah makan . pastu , boleh pulak saya tercekek time tu . sungguh lawak essay dia . terbahak-bahak saya gelak ngan azreen dan aliya . pergghh ! power gilaa ayat dia . cerita dia tuh rasanya ade kaitan ngan diri dia . tapi part last tu , rasanya dia reka sendiri kot . btw , memang hebadd laa essay si arief nih . haha . jangan kembang ye .

No comments:

Post a Comment